3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج با اشاره به وجود بافت متراکم و فرسوده در محله کم برخوردار آق تپه بر لزوم توسعه معابردر این محدوده تاکید کرد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای رفع مشکل و موانع ترافیکی محلات سطح منطقه به‌ویژه شهرک ولیعصر(عج)، اجرای پروژه تملک، آزاد سازی و تعریض و بازگشایی معبر بین خیابان پنجم و ششم غربی در دستور کار قرار گرفت.

صفدری در ادامه افزود: این پروژه با عنایت به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و تاکید شهردار کلانشهر کرج با حضور عوامل نیروی انتظامی، نماینده دادستان و کارشناس رسمی دادگستری آغاز و اجرایی شد.

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج در خصوص نحوه تملک اراضی واقع در طرح بیان کرد: در راستای اجرای پروژه برخی از املاک با تلاش‌های مستمر و ارائه طرح‌های ویژه به صاحبان املاک معارض، توافقاتی صورت گرفته است.

حمید صفدری در پایان تعریض خیابان ها و آزادسازی معابر را بدون همکاری و همیاری شهروندان امری دشوار دانست و ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شهروندان در زمینه آزادسازی ها، تلاش های صورت گرفته در این زمینه را گامی برای پاسخ به دغدغه‌ها و مطالبات دیرینه شهروندان قلمداد کرد.

عملیات تملک، تعریض و آزاد سازی معابر شهرک ولیعصر (عج) آغاز شد

عملیات تملک، تعریض و آزاد سازی معابر شهرک ولیعصر (عج) آغاز شد

عملیات تملک، تعریض و آزاد سازی معابر شهرک ولیعصر (عج) آغاز شد

منتشر شده در تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =