شورای برنامه ریزی

شهردار کرج، تاکید کرد: شهر کرج و شهرداری این کلانشهر در ایام اربعین حسینی درخشید و کارنامه بسیار مقبولی از خود به جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری کرج که عصر روز سه‌شنبه در سالن جلسات برگزار شد از تلاش و عملکرد همه عوامل و تیم‌های اعزامی به مرزهای مهران و خسروی و شهرهای کربلا و نجف تقدیر کرد.  

کیانی تصریح کرد: شکر خدا در همه بخش‌ها چه در مواکبی که در مرزهای ایران برپا شده بود، چه در زمینه حمل و نقل و خدمات رسانی بسیار شاخص و پررنگ عمل کردیم و حوزه‌ها و بخش‌های مختلف به نوعی و در مقاطع مختلف از این تلاش و اقدامات قدردانی کردند.  

وی در بخش دیگری از گفته‌های خود به نزدیک شدن اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی اشاره و اذعان کرد: طرح استقبال از مهر بسیار مهم بوده و هر ساله اقدامات مربوط به آماده سازی محیط شهر برای بازگشایی مدارس باید بصورت مناسب انجام گیرد.  

کیانی تصریح کرد: اما این رویه نباید به روزمرگی تبدیل شود و ضروری است مدیران از کنار هیچ مسئله و کمبودی به سادگی عبور نکنند.  

وی، بر حضور میدانی مدیران و روسای سازمان‌ها در محیط کاری خود تاکید کرد و گفت: برخی از مشکلات به سادگی و با کمی پیاده روی مدیران در مناطق و حوزه‌های تحت عملکردشان، قابل رفع است اما متاسفانه این مسئله از سوی برخی مدیران مورد توجه قرار نمی گیرد و به نشستن پشت میزها قانع هستند. این رویه باید اصلاح شود.  

شهردار کرج همچنین خاموشی‌ برخی نقاط شهر که مورد تذکر و تاکید اعضای شورای شهر قرار دارد را نیز به واسطه بررسی مدیران در مناطق قابل رفع دانست.  

کیانی اظهار کرد: شما صرفا مدیران و روسای سازمان‌ها در ساعات روز نیستید و موظف هستید شب‌ها هم به حوزه‌های خود سر زده و مشکلات را رصد کنید.  

وی با بیان اینکه از تاکید بر تکریم ارباب رجوع خسته نشده و عقب نشینی نمی‌کنیم چرا که این امر وظیفه ماست،  خاطرنشان کرد: ارباب رجوع باید با رضایت از شهرداری خارج شود، کسی که برای گرفتن خدمتی به این مجموعه مراجعه می‌کند، باید با برخورد خوب و پاسخگویی شایسته از سوی مسئولان و پرسنل مواجه شود.  

شهردار کرج، همچنین در پیش بودن فصل بارش را مورد توجه قرار داد و افزود: برخی از آبگرفتگی‌های شهر ریشه عمرانی دارد که این موضوع باید هر چه سریعتر توسط مسئولان و عوامل حوزه مربوطه مرتفع شود.  

وی خاطرنشان کرد: در جلسات مکرر با مسئولان حوزه عمران و خدمات شهری بر شناسایی این نقاط و رفع سریع معضل تاکید شده که امیدواریم با تلاش این همکاران، شاهد آبگرفتگی معابر شهر نباشیم.  

کیانی همچنین از معاونت خدمات شهری و مسئولان این حوزه خواست در ایام تعطیلات که زباله بیشتری تولید می‌شود بر سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی بویژه تخلیه سطل‌های مکانیزه بیافزایند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =