بزرگراه شمالی

شهردار کرج گفت: بخش عمده قرارداد احداث بزرگراه شمالی به صورت تهاتری و غیرنقد بوده و پرداخت ۲۰۰ میلیارد اعتبار نقدی به این پروژه از اقدامات ارزشمند دوره ششم مدیریت شهری به شمار می‌آید.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این مطلب افزود: این پرداخت‌ها در حالی‌ست که بزودی لایحه پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر به این پروژه از سوی شهرداری تقدیم شورا خواهد شد.

کیانی افزود: تصمیم احداث بزرگراه شمالی حدود ۱۰ سال پیش گرفته و مقرر شد در امتداد اتوبان همت، در قسمت شمال شرق کرج، بزرگراه شمالی ساخته شود.

شهردار کرج اضافه کرد: با توجه به طولانی شدن فرایند اجرای این طرح، شهرداری کرج با هدایت و حمایت شورا تصمیم گرفت تکمیل و به ثمر رساندن این پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

وی، رقم به روز شده هزینه تملکات بزرگراه شمالی را بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد عنوان کرد و ادامه داد: مقرر شده بود این طرح با مشارکت دولت انجام شود. لذا با پیگیری‌های استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر، دولت متعهد به پرداخت سه هزار میلیارد تومان شده است که به صورت نقد و تحویل املاک در اختیار شهرداری قرار دهد.

کیانی اذعان کرد: با این همه روند احداث بزرگراه شمالی، طبق روال ماه‌های گذشته با سرعت و دقت در حال انجام است و پروژه معطل تزریق این رقم نمانده است.

به گفته شهردار کرج، به ویژه در دو پل مهم b۰ و b۱ که محل اتصال بزرگراه به اتوبان همت است پیمانکار به شدت فعال بوده و کار با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

منتشر شده در تاریخ ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =