رحیم خانی

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج از انجام تملکات مهم و تاثیرگذار شهرداری در راستای رفع معارضین ملکی طرح های عمرانی در سطح شهر خبر داد.

علی رحیم خانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای انجام وظایف محوله به منظور تعریض و بازگشایی معابر در سطح شهر با هدف تسهیل آمد و شد و ارتقاء سطح رضایت شهروندان، اداره کل املاک و مستغلات این شهرداری با همکاری حوزه های ستادی و مناطق تابعه نسبت به انجام توافق و تملک املاک معارض اقدام کرده است.

وی با اشاره به تملکات صورت گرفته طی دو ماه اخیر در پروژه های اولویت دار شهرداری از جمله آزادراه شمالی شامل دو باب منزل ویلایی در عظیمیه، تملک یک باب منزل ویلایی در پروژه تعریض ادامه بلوار شمس واقع در منطقه ۶، بازگشایی خیابان شهید تقی زاده واقع در شهرک ولیعصر به طول ۴۰۰ متر با مساعدت دستگاه  قضا، انجام توافق و تملک قطعی ۳۲ قطعه به مساحت ۵ هکتار واقع در دهکده باغستان، از تابستان سال ۱۴۰۲ به عنوان تابستان داغ تملکاتی یاد کرد.

مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری همچنین از رفع معارض ملکی به مساحت یک هزار و ۴۰۰  مترمربع در پروژه اتصال خیابان خیام به بلوار شهید مصطفی خمینی (ره) خبرداد و ابراز امیدواری کرد به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی افزود: این اداره با همیاری مدیران املاک مناطق و کلیه دوایر و حوزه های اجرایی در راستای سیاستگذاری شورای اسلامی شهر و اجرای دستورات شهردار موضوع رفع معارضین سایر پروژه های اولویت دار شهر کرج را به جد پیگیری و در دستور کار ویژه قرار دارد.

رحیم خانی تاکید کرد: تعریض و رفع معارضین پروژه آزادراه شمالی، تعریض ادامه کنارگذر شرقی، تعریض بلوار شهید مطهری و شهید میرزایی پرور، تعریض بلوار پونه شرقی، بازگشایی ادامه بلوار شهید شمس، تعریض بلوار ارم، تعریض رینگ ۳۰ متری اسلام آباد از جمله پروژه هایی هستند که ان شاالله با همت کارشناسان و مسئولین ذیربط شاهد پیشرفت های خوبی در آنها و کسب رضایت شهروندان باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =