آتش نشان

شهردار کرج در پیامی روز آتش‌نشان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن پیام تبریک مهرداد کیانی به شرح ذیل است:

آتش، همان عنصری‌ست که با کشفش زندگی انسان‌ دگرگون شد. آدمی آموخت که از آتش چه بهره‌ها که می‌تواند ببرد و با استفاده از  آن چه چیزها که می‌تواند بسازد. اما نمی‌دانست همین آتش ناگهان با چه قدرت و سرعتی می‌تواند روزگارش را تیره و تار کند ... 

درک خطر آتش، آدمی را به خود آورد و حلول صفاتی چون گذشت و ایثار را در وجود عده‌ای به نمایش گذاشت: گروهی که حاضر بودند جان عزیز خود را به خطر انداخته و با ورود به دل حادثه و از درون حرارتی جهنمی، جان‌های عزیز دیگری را که با این هیولای سرکش درگیر شده‌اند، نجات دهند. شجاعت و گذشتی که به راستی در وجود هر کسی به ودیعه گذاشته نشده است.  

نام این گروه را آتش‌نشان گذاشتند اما کارشان تنها به خاموش کردن آتش و نجات افراد گرفتار در آن محدود نشد؛ آتش‌نشان‌ها شدند فرشته نجات جان آدمی از دل هر گونه حادثه؛ چه آنجا که تصادفی رخ داده باشد، چه آن وقت که کسی داخل چاهی سقوط کرده باشد؛   آتش‌نشان‌ها در همه صحنه‌ها حضور دارند... 

و اینک روز آتش‌نشان است؛ همزمان با سالگرد شهیدانی که برای حفاظت و نجات هموطنانمان و سرزمین‌مان تا آخرین لحظه با آتش دست به گریبان شدند. روح بلند این عزیزان شاد و یادشان گرامی باد.  

به عنوان عضوی کوچک از خانواده مدیریت شهری کرج این روز را به همه آتش‌نشانان بویژه نیروهای پرتلاش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر کرج تبریک و تهنیت عرض کرده قدردان همه زحمات و ازخ دگذشتگی‌هایشان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =