جلسه شورا برنامه ریزی 24 مهر

شهردار کرج با اشاره به اینکه طی سال جاری اقدامات مطلوبی توسط مدیریت شهری در شهر صورت گرفته است، گفت: شهرداری کرج در ارائه و تبیین اقدامات انجام شده وگزارش عملکرد به مردم ضعیف عمل کرده و باید در این حوزه به‌صورت جدی تر عمل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهرداد کیانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرداری کرج که صبح روز دوشنبه در سالن جلسات برگزار شد، ضمن آرزوی پیروزی برای ملت فلسطین، به‌ویژه نصرت مبارزان و مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود یکسال است که از خدمتگزاری بنده می‌گذرد زمان آن رسیده که در خصوص عملکرد مدیریت شهری به شهروندان اطلاع رسانی صورت گیرد.
 

وی با تاکید براینکه باید عملکرد شهرداری به مردم گزارش داده شود تا از این طریق بتوان دیدگاه مردم نسبت به عملکرد شهرداری را تغییر داد بیان کرد: با توجه به اینکه در مناطق کم برخوردار نسبت به سنوات گذشته اقدامات مطلوبی صورت گرفته است لذا عدم تبیین عملکرد و اطلاع رسانی به مردم موجب شده شده بسیاری از این اقدامات دیده نشود و این امر بر دوش مدیران مناطق و سازمان‌ها است تا در این خصوص به صورت ویژه عمل کنند.

کیانی در ادامه با بیان اینکه طی جلساتی که با مدیران و معاونین برگزار شده موضوعات مهمی مطرح و مواردی به مدیران متذکر شده‌ عنوان کرد: متاسفانه در برخی موارد اقدامات مطلوبی در خصوص مطالب مطرح شده صورت نگرفته است.
 

وی با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی در سطح مناطق از موضوعات مهمی بود که در جلسات به صورت مکرر به مدیران تذکر داده شد، افزود: بازدید میدانی مدیران در سطح مناطق باید به صوررت مستمر انجام شود چرا که تحقق این مهم در پیشبرد امور راهگشا بوده و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری جلب خواهد شد.
 

شهردار کرج بخش دیگر صحبت های خود را به معضل زباله در سطح شهر اختصاص داد و گفت: بحث زباله از موضوعاتی است که موجب آزار مردم شده که باید به جد به آن پرداخته شود.


وی با اشاره به اینکه برخی از مخازن زباله در سطح شهر مملوء از زباله است، افزود: برای رفع این معضل نیاز است معضل حساس در سطح شهر شناسایی و نسبت به آن توجه ویژه شود.
 

مهرداد کیانی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص فضای سبز و سد معبر به ایراد سخن پرداخت و گفت: سد معبر تبدیل به معضل بزرگی در شهر شده که همه مدیران و دستگاه‌های قضایی و امنیتی در این خصوص نسبت به آن متذکر شده‌اند و بعضا نگرانی‌های امنیتی نیز به وجود آورده است .رفع این معضل بر دوش مدیرت شهری بوده و مدیران و مسئولان مربوطه باید به صورت تخصصی و جدی در آن ورود کرده و با متخلفان برخورد کنند.


وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج نسبت به سال گذشته از حیث درآمدی و جذب شرایط بسیار مطلوبی دارد، ابراز خرسندی کرد که مدیریت شهری توانسته‌ در حوزه‌های عمرانی، فضای سبز و ... اقدامات مطلوبی را ارائه دهد.
 

انتخاب شهر کرج به عنوان پایلوت اتوبوس برقی
 

شهردار کرج با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ازسوی وزارت کشور برای خرید اتوبوس‌های برقی عنوان کرد: در این خصوص شهرداری کرج ۲۰۰ میلیارد تومان نقد و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق دریافت کرده است.
وی با بیان اینکه شهر کرج در رقابت با شهرهای بزرگ کشور توانسته اولین شهری باشد که دارای اتوبوس برقی شود، اضافه کرد: با همت مدیران شهری کرج ظرف چهار ماه آینده تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی به چرخه خدمت‌رسانی افزوده خواهد شد و در واقع می‌توان گفت که اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت.

کیانی در پایان صحبت‌های خود در خصوص اقدامات شهرداری در خصوص خرید ماشین آلات صحبت کرد و گفت: در حوزه آتش نشانی بعد از سال‌ها چندین دستگاه خودرو ویژه آتش نشانی خریداری شده و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ماشین آلات سنگین به مجموعه شهرداری کرج اضافه خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =