آمبولانس

شهردار کرج از خرید ۱۰ دستگاه خودروی ون وانا ویژه حمل متوفی جهت ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان مدیریت آرامستان ها خبر داد.

مهرداد کیانی در گفتگو با کرج امروز با اعلام این مطلب اظهار داشت: ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یکی از سیاستهای اصلی مدیریت شهری است که این مهم در مجموعه های خدمات رسان شهرداری از جمله آرامستان ها، آتش نشانی، پسماند و ... در دست پیگیری است.

وی افزود: در این زمینه طی رایزنی های انجام شده و با پیگیری سازمان آرامستان ها، طی روزهای گذشته ۱۰ دستگاه خود ون وانا به منظور استفاده در حوزه حمل متوفی بهشت سکینه(س) خریداری شد.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون اقدامات لازم جهت تجهیز این خودروها به کابین حمل جسد و تبدیل به آمبولانس در حال انجام است که امید می رود این روند هرچه سریعتر به اتمام رسد.

کیانی یادآور شد: پس از انجام اقدامات مربوط به تجهیز و آماده سازی، این آمبولانس ها وارد مدار خدمت رسانی به شهروندان سطح استان خواهد شد و مورد بهره برداری و رونمایی قرار می گیرد.

وی در پایان از اقدام جهادی، تعامل و همدلی رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس سازمان آرامستان ها در تحقق این هدف و خریداری خودروها تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =