بهشتی سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اعلام کرد: به منظور ارتباط نظام مند و دوسویه مجموعه مدیریت شهری با رسانه ها و خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج، بانک اطلاعاتی خبرنگاران این حوزه راه اندازی شد.

سید جمال بهشتی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه استان در انعکاس رویدادهای شهری، با اعلام این خبر افزود: به منظور هماهنگی و انسجام‌بخشی در زمینه اطلاع رسانی از فعالیت‌های خانواده بزرگ شورا و شهرداری کرج همچنین حفظ شأن و منزلت خبرنگاران حوزه مدیریت شهری، ایجاد فضای بانک اطلاعاتی و ساماندهی رسانه ها با همکاری سازمان فاوای شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه ضروری ست تمامی رسانه های استان و خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج با مراجعه به نشانی  https://shahrdari.karaj.ir/khabarnegar مندرج در صفحه اختصاصی پرتال اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهردرای کرج اقدام به ثبت مشخصات خود نمایند.

این مسئول بیان کرد: بر مبنای فرم طراحی شده سرپرست رسانه و یک خبرنگار حوزه شهری امکان ثبت نام خواهند داشت.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در پایان تاکید کرد: بدیهی ست از این پس مبنای تعامل مجموعه مدیریت شهری و این اداره کل با رسانه ها و خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج محتوای مندرج در بانک اطلاعاتی مذکور خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =