صندوق بازنشستگی

صندوق ذخیره کارکنان شهرداری کرج اعلام کرد: همکاران محترم بازنشسته شهرداری کرج، مناطق و سازمان های تابعه که از ابتدای سال ۱۳۹۲ لغایت پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شده اند، جهت دریافت اصل و سود سرمایه خود در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری با ارائه مدارک بازنشستگی و هویتی طبق جدول زمانبندی مراجعه کنند.

بنا به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ صندوق ذخیره کارکنان شهرداری کرج در اطلاعیه از همکاران بانشسته خواست با ارائه مدارک بازنشستگی و هویتی طبق جدول زمانبندی ذیل به آدرس: کرج چهار راه هفت تیر بلوار بلال نرسیده به پارک تاجیکستان (جنب رستوران خان عمو) ساختمان بنیاد زائر امام رضا (ع) مراجعه کنند.

شایان ذکر است، سود پرداختی از سال ۱۳۹۲ در قالب خرید و ساخت پروژه های تجاری و اداری و مسکونی انجام شده و سود محاسبه شده توسط نرم افزار تقسیم سود روزشمار بر مبنای حداقل مانده موجودی هر روز کارکنان به صورت دقیق انجام شده و با بازنشستگان  محترم برحسب قوانین و مقررات تسویه حساب کامل انجام خواهد شد و اصل و سود سرمایه آنان به حساب اعلامی نزد بانک شهر واریز می شود.

همکاران بازنشسته که در سال بازنشستگی اصل سرمایه خود را دریافت کرده اند سود حاصل از فعالیت های اقتصادی صندوق ذخیره براساس میزان موجودی آنان محاسبه و پرداخت می شود.

با توجه اینکه  سود حاصل از این سرکایه گذاری به حدود ۲۰۰۰ نفر پرسنل محترم بازنشسته پرداخت خواهد شد، این اقدام به تدریج و ظرف ۳ ماه تنظیم سند و پرداخت صورت می پذیرد و تسویه حساب با بازنشستگان به ترتیب و تفکیک سال، از سال ۹۲ شروع و تا پایان ۱۴۰۱ اقدام می شود.

ضمناً درخصوص همکاران شاغل نیز  مبالغ سود به حساب آنان نزد صندوق ذخیره کارسازی شده و همکاران گرامی می توانند از طریق مرورگر Explorer با ورود به سایت صندوق ذخیره کارکنان به آدرس https://szakhireh.karaj.ir  و وارد کردن کد ملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور در قسمت صورت وضعیت پس انداز کارکنان از میزان موجودی و سود تخصیصی به تفکیک ماه و سال مطلع و در صورت نیاز گزارش اخذ کنند.

دریافت سود صندوق ذخیره برای همکاران بازنشسته

زمان مراجعه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر است.

مدارک مورد نیاز :

الف : بازنشستگانی که اصل سپرده خود را دریافت کرده اند :

  • اصل و کپی کارت ملی
  • تکمیل فرم تسویه حساب صندوق ذخیره

ب : بازنشستگانی که اصل و سود خود را دریافت نکرده اند :

  • اصل و کپی کارت ملی
  • نامه تسویه حساب شهرداری
  • کپی فرم تسویه حساب شهرداری
  • آخرین حکم کارگزینی
  • آخرین فیش حقوقی
  • تکمیل فرم تسویه حساب صندوق ذخیره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =