علی رحیم خانی

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج، گفت: بلوار ارم یکی از راه‌های ورودی و خروجی جنوب شرقی کرج است که به محدوده ماهدشت و کیانمهر متصل می‌شود و با تعرض آن می‌توان بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده را مرتفع کرد.

علی رحیم خانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه تملک و آزادسازی املاک واقع در بلوار ارم جزو اولویت‌های شهرداری است، اظهار کرد: در این راستا ملک معارض به مساحت پنج هزار مترمربع در بلوار ارم آزادسازی شد.

رحیم خانی ادامه داد: با اهتمام اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج و پیگیری‌های مسئولین مربوطه روند تملک املاک معارض واقع پروژه تعریض بلوار ارم در راستای تملکات املاک معارض پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی در مناطق مختلف شهر، ادامه دارد.


مدیر کل املاک ومستغلات شهرداری کرج در ادامه توضیح داد: ملک موصوف در بلوار ارم یکی از پروژه‌های مهم تعریض معابر شهر کرج بطول ۲۰۰ متر واقع است.


 رحیم خانی، لزوم تملک ملک موصوف را که در مسیر تعریض بلوار ارم قرار داشته، در راستای آزادسازی خیابان مذکور بر پایه اولویت‌های ابلاغی شورای اسلامی شهر با هدف بهبود عبور و مرور و کاهش معضلات ترافیکی عنوان کرد.


 وی با اشاره به اینکه روند تملکات املاک معارض در سایر مناطق نیز ادامه داشته، ابراز امیدواری کرد، سال ۱۴۰۲ شاهد جهش در روند تملکات املاک معارض واقع در طرح‌های عمرانی شهر باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۶ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =