دیدار وکلا

شهردار کرج به همراه مشاور حقوقی شهرداری کرج با جمعی از وکلای دادگستری البرز دیدار کردند و به تبادل نظر در زمینه مسائل حقوقی و صنفی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی به همراه  حسین علی زینلی زاده مشاور حقوقی شهرداری کرج با جمعی از انجمن وکلای دادگستری استان البرز دیدار کردند. در این دیدار در مورد نحوه همکاری متقابل بین شهرداری و وکلای دادگستری بحث شد.

شهردار کرج در این دیدار گفت: همکاری تنگاتنگ شهردای با وکلای دادگستری برای رفع مشکلات حقوقی که شهرداری و به تبع آن شهروندان با آن روبرو هستند یک ضرورت است و از تجربه و دانش وکلای البرزی برای حل این مشکلات  حتما باید استفاده کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مقابل همچنین برای رفع مشکلات صنفی وکلا با شهرداری تمام تلاش خود را می کنیم، افزود: شهرداری کرج بر این اعتقاد است که باید رابطه خوبی با وکلا داشته باشد و از توانمندی این صنف برای بهبود وضعیت حقوق شهروندان در سطح شهر استفاده کند.

در ادامه این دیدار وکلای حاضر در این جلسه هر کدام ضمن بیان مطالبات و خواسته های این صنف از شهرداری کرج و همچنین نحوه همکاری متقابل با شهرداری کرج سخنانی گفتند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =