1

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: بررسی طرح تفصیلی آتی کرج به زودی به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا در جلسه ارائه گزارش عملکرد در خصوص آخرین وضعیت بررسی طرح تفصیلی آتی کرج که با حضور شهردار، سخنگو و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه این طرح به مرحله جمع بندی نهایی رسیده، اظهار کرد: خوشبختانه شبکه معابر این طرح پس از بررسی و اصلاحات نهایی به شورای شهر ارسال و به تصویب رسید.


وی ادامه داد: بررسی ضوابط و مقررات طرح تفصیلی آتی هم در کارگروه مشترک انجام شده و با اعمال برخی تغییرات که بر مبنای پیشنهادات و نقطه نظرات اعضای کارگروه تخصصی صورت گرفته، آماده ارسال به شورای شهر کرج است.


وی توضیح داد: برای بررسی ضوابط و مقررات این طرح به غیر از جلسات کارگروه تخصصی، چندین جلسه مجزا با حضور کارشناسان و صاحب نظران برگزار شد تا نواقص و مشکلات ضوابط و مقررات طرح تفصیلی آتی به حداقل برسد.


سعیدی کیا تصریح کرد: امیدواریم این بخش طرح هم پس از ارسال به شورا و اعمال اصلاحات نهایی به زودی به تصویب برسد.


معاون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج با اشاره به آخرین وضعیت بررسی پهنه هاو کاربری‌های طرح تفصیلی آتی هم توضیح داد: مشاور جمع بندی نهایی خود دراین بخش را ارائه داده و تا کنون چندین جلسه تخصصی برای بررسی پهنه‌ها و کاربری‌ها برگزار شده و اعضا هم پیشنهادات خود را مطرح و همه نظرات در حال بررسی است.


این مسئول اضافه کرد: با این روند به نظر می‌رسد طی یک ماه آینده جمع بندی نهایی در خصوص پهنه بندی‌ها و کاربری‌های طرح هم صورت بگیرد.


وی گفت: طرح تفصیلی آتی کرج بعد از تصویب در شورای شهر کرج، برای طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارسال خواهد شد.


سعیدی کیا افزود: به زودی پرونده طرح تفصیلی آتی کرج که شهروندان سال‌ها در انتظار تعیین تکلیف آن بودند بسته می‌شود.


گفتنی است؛ در پایان این جلسه پیشنهاداتی در خصوص نحوه ارسال و ارائه ضوابط و مقررات،  پهنه‌ها و کاربری‌ها به شورا و چگونگی ارائه آن با توجه به حساسیت‌های موجود مطرح شد.

منتشر شده در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =