حشمت ا... عزیزی معاونت خدمات شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهرداری شهرداری کرج از هماهنگی با فرماندهی انتظامی برای توقیف وانت بارهایی که اقدام به سد معبر می کنند خبر داد و گفت: پلاک این خودروها همراه با اسامی صاحبان آن به فرماندهی انتظامی تحویل داده شده است.

حشمت الله عزیزی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این مطلب افزود: در زمینه سد معبر شهر دارای وضعیت مطلوبی نیست و مناطقی از جمله ۱، ۵،۶، ۸ و ۹ بیشتر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

عزیزی با بیان اینکه در این مناطق با شکایات متعددی از سوی شهروندان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل اقدامات و مکاتبات متعددی با دستگاه های مربوطه از جمله معاونت دادستانی انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین با شناسایی وانت بارهایی که اقدام به سد معبر می کنند و ارائه فهرستی از پلاک این خودروها و اسامی صاحبان آنها به فرماندهی انتظامی جهت توقیف و انتقال آنها به پارکینگ هماهنگی هایی انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج، به موضوع چرخ دستی های فعال در سطح شهر نیز اشاره و بیان کرد: در این خصوص نیز فعالیت های بسیار خوبی انجام گرفته و به نتایج مطلوبی دست پیدا کردیم اما هنوز به تحقق کامل اهداف نرسیدیم. از این رو ضروری است که مدیران مناطق با جدیت و دقت این موضوع را در مناطق رصد کرده و پیگیری کنند.

تخریب ۱۷۵ مورد بنا در حریم شهر

این مسئول،  با اشاره به اقدامات شهرداری کرج در جلوگیری از ساخت ساز های غیر مجاز اذعان کرد: مناطق ۳ و ۴ در این زمینه بسیار فعال بوده اند به طوری که در منطقه ۳ تعداد ۳۰ مورد و در منطقه ۴ تعداد ۱۴۵ مورد تخریب بناهای موجود در حریم انجام گرفته است.

عزیزی با بیان اینکه این اقدام با همکاری جهاد کشاورزی انجام شده است، خاطرنشان کرد: از مدیران مناطق شهرداری کرج می خواهیم در صورت وجود موارد ساخت و ساز در حریم شهر این موضوع را به معاونت اعلام کنند تا با همکاری جهاد کشاورزی هماهنگی لازم برای تخریب بنا انجام شود.

وی، در بخش دیگری از گفته های خود به موضوع واگذاری امور خدمات شهری به بخش خصوصی پرداخت و اضافه کرد: مقدمات لازم برای واگذاری این امور در سه منطقه انجام شده است و بر این اساس به زودی تمامی فعالیت های حوزه خدمات شهری در این مناطق توسط بخش خصوصی انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =