سید رضی

شهردار کرج گفت: سیدرضی موسوی را به شهادت رساندند اما سیره و روحیه او و امثال سردار سلیمانی ها چنان در روح و جسم همرزمان ایشان جریان دارد که این مسیر هرگز به پایان نخواهد رسید.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تسلیت به خانواده گرانقدر شهید سیدرضی موسوی، تاکید کرد: ما مسلمانان حفاظت از حریم و حرم اهل بیت(ع) را از کودکی آموخته ایم و این علاقه و مهر در وجودمان ریشه دوانده است. این ریشه چنان عمیق و قدرتمند است که با هیچ سلاح و خطری، رها شدنی و فراموش کردنی نیست.

کیانی اذعان کرد: آن هنگام که سردار دلها را به شهادت رساندند گمان کردند اسلحه و ایستادگی پاسداران سرزمین اسلام را به زمین انداخته اند اما دیدند که سردار سلیمانی تبدیل به سردار سلیمانی ها شدند و مردان و زنان بسیاری مسیر زندگی خود را به سوی عرصه مقابله با دشمنان و بدخواهان تغییر دادند.

وی اضافه کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی در طول تاریخ دشمنی خود را با مسلمانان و حق جویان به اثبات رسانده اند و اینک این وقاحت را روشن و آشکارا به نمایش گذاشته اند.

کیانی خاطرنشان کرد: تنها بخشی از این وقاحت و پستی را این روزها در غزه مشاهده می کنیم. چه خانواده ها و چه انسان های بی گناهی که در این عرصه به دست اسراییل به شهادت رسیدند تا خونخواران رژیم صهیونیستی به امیال کثیف خود برای مقابله با مردم مسلمان و خداجو دست یابند.

به گفته کیانی، به شهادت رساندن سرداران سپاه اسلام نیز از همین بلاهت و وقاحت سرچشمه می گیرد اما دور نیست زمانی که دوستداران و رهروان این عزیزان، پرچم اسلام را در همه جهان به اهتزاز درآورند.

منتشر شده در تاریخ ۶ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =