شورا معاونین 14 دی

شهردار کرج: مدیران مجموعه مدیریت شهری باید خودشان وسط میدان عمل حضور داشته باشند چراکه از داخل اتاق و با پیغام و دستور نمی‌توان کار جهادی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مهرداد کیانی در جلسه شورای برنامه ریزی ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی کرمان، گرامیداشت یاد شهدای این حادثه دلخراش و آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان، اظهار داشت: عملیات تروریستی روز گذشته نشان داد دشمن از راه و منش سردار سلیمانی هراس دارد و برای جلوگیری از آن، به هر روشی متوسل می شود. 

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه فرصت خدمتگذاری کوتاه است، اظهار داشت: به عنوان خادم مردم به صورت مستمر باید وسط میدان حضور داشته باشیم و تا رسیدن به نتیجه لازم و کسب رضایت شهروندان دست از تلاش صادقانه برنداریم. 

وی در این نشست به موضوع ساخت و ساز غیرمجاز هم پرداخت: در برخی از مناطق وضعیت رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از آن، بهتر شده است اما در برخی از مناطق هنوز مشکلاتی داریم که باید تمامی این موارد به صورت عینی و مشخص احصا و به آن رسیدگی شود.

این مسئول افزود: با توجه به آغاز فصل سرما قطعا شاهد کاهش ساخت و ساز غیرمجاز خواهیم بود اما باید کمیته‌ای در این خصوص تشکیل و به صورت تخصصی راهکارهای جلوگیری از این دست ساخت و سازها بررسی شود.

شهردار کرج گفت: در موضوع سدمعبر هم باید از تجربه شهرهای دیگر که در این زمینه موفق بوده اند استفاده کنیم، به طور مثال مشهد در حالیکه از لحاظ اجتماعی شرایط پیچیده‌تری از ما دارد اما توانسته این مسئله را حل کند.  

مهرداد کیانی ادامه داد: خوشبختانه تعامل مثبتی با مجمومه قضایی استان وجود دارد، دستگاه قضایی اعلام آمادگی کرده که از همه ظرفیت‌های قانونی برای همراهی مجموعه مدیریت شهری استفاده کند و می‌توانیم برای جلوگیری از معضلاتی از جمله ساخت وسازهای غیرمجاز روی این حمایت ها حساب کنیم.  

وی خاطرنشان کرد: با تلاش معاونت خدمات شهری و همراهی مناطق موضوع چرخ دستی‌های غیرمجاز تاحدودی حل شده اما هنوز هم معضل کولبری زباله وجود دارد که به چهره شهر آسیب می زند. 

شهردار کرج افزود: مناطق با همکاری معاونت خدمات شهری و حراست و بازرسی باید با معضل کولبری زباله برخورد کنند، همچنین خدمات شهری با همه مراکز دپوی غیرمجاز زباله برخورد قاطع داشته باشد.   

مهرداد کیانی به مسئله زیباسازی هم اشاره کرد و گفت: برای زیباسازی کلانشهر کرج باید فکر و ایده خوب داشت تا وقتی مسافر وارد این شهر می شود زیبایی را احساس کند. 

این مسئول افزود: یکی از راه کارها این است که هر منطقه تعدادی خیابان را به صورت پایلوت انتخاب کرده و با همکاری سازمان سیما و منظر اقدام به زیباسازی آنها کند. در زمینه نصب المان‌های شهری هم نیازمند خلاقیت مناطق در جانمایی و اجرا هستیم. 

منتشر شده در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =