احمدی - مدیرکل گزینش

مدیر کل گزینش شهرداری کرج ضمن گرامیداشت روز گزینش گفت: فرهنگ کار و روحیه‌ی جهادی در اداره کل گزینش تبدیل به گفتمان شده و کارگزاران گزینش برای رسیدگی دقیق به پرونده‌های ارجاعی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

محمود علی احمدی نوجانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن گرامیداشت و تبریک روز گزینش، اظهار کرد: با گذشت بیش از ۴۱ سال از دستور امام خمینی رحمه الله مبنی بر تشکیل گزینش، بحمدالله با معنویات و نفحات روحبخش حضرت امام(ره)، این نهال با برکت به درختی تنومند و استوار جهت خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.


وی افزود: فرهنگ کار جهادی و روحیه‌ی جهادی در اداره کل گزینش تبدیل به گفتمان شده و کارگزاران گزینش برای رسیدگی دقیق به پرونده‌های ارجاعی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.


مدیر کل گزینش شهرداری کرج بیان داشت: روحیه جهادی در بین کلیه ادارات لازم است و ما باید این موضوع را با انتصاب مدیران شایسته و جهادی تبدیل به یک اصل و گفتمان کنیم.


احمدی گفت: دیدیم که از اول انقلاب تا به امروز در هر جایی که با روحیه جهادی وارد میدان شدیم، پیشرفت خوبی داشته و این را در زمینه‌های گوناگون از جمله دفاع مقدس و جهاد سازندگی به عین مشاهده کردیم.


وی اضافه کرد: اگر ما در عرصه‌های گوناگون روحیه‌ای جهادی داشته باشیم یعنی کار را برای خدا، با جدیت و به صورت خستگی ناپذیر انجام دهیم، بلاشک کار پیش خواهد رفت و تجربه نیز ثابت کرده که مدیریت جهادی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای فائق آمدن بر مشکلات پیش آمده است.


به گفته مدیر کل گزینش شهرداری کرج، ‌اندیشه جهادی یک‌ اندیشه نورانی و امیدبخش است و کارگزاران گزینش برای انجام درست امور به صورت جهادی، در امر تحقیق و ارزیابی افراد و صدور رای درست، مشکلات مختلف را سپری می‌کنند تا بتوانند اقدامات درستی را داشته باشند.


احمدی در پایان ضمن ارسال درود و سلام و صلوات بر روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برای تشکیل این نهاد ارزشمند، گفت: امر گزینش با اقدامات مناسب و انتصاب افراد صالح برای نظام‌ امیدبخش است و موجب رشد و ارتقا نظام می‌شود لذا عملکرد کارگزاران و اعضای هسته اداره کل گزینش قابل ستایش است.



منتشر شده در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =