جلسه طبقه سوم دفتر سلطانی مقدم 16 دی

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: یکپارچه سازی بستر پرداخت ها در کنار آثارهای مثبت برای شهروندان و شهرداری، منجر به جمع آوری داده های خدشه ناپذیری خواهد شد که بستر برنامه ریزی و هدایت منابع مالی در آینده را فراهم می آورد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم در چهارمین جلسه کارگروه شیوه های نوین تامین منابع مالی و درآمدهای جدید شهرداری کرج با اعلام این مطلب افزود: شهرداری کرج در راستای اجرا و پیاده سازی بستر پرداخت الکترونیک یکپارچه با چند شرکت PsP وارد مذاکره شده و بهترین پیشنهاد که منفعت شهروندان و شهرداری را بیشتر تامین کند انتخاب خواهد شد.

سلطانی مقدم عنوان کرد: یکپارچه کردن روند پرداخت های الکترونیکی در بحث درآمد شهرداری و همچنین دکه ها و غرفه ها و سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور ساماندهی بهتر وضعیت پرداخت ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از چند شرکت مختلف  psp دعوت به عمل می آید که پیشنهادات خود را برای پیاده سازی این روند یکپارچه ارائه دهند و بعد از بررسی این پیشنهادات و با رعایت صرف و صلاح، هر کدام که انتفاع بیشتری برای ساکنین کرجی و شهرداری داشت،

انتخاب می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج افزود: یکپارچه سازی بستر پرداخت ها در کنار انتفاع، منجر به جمع آوری داده های خدشه ناپذیری خواهد شد که بستر برنامه ریزی و هدایت منابع مالی در آینده را فراهم می آورد.

در ادامه این جلسه در مورد اجرایی شدن بندهای مختلف قانون درآمد پایدار در بودجه سال ۱۴۰۳ بحث شد. از جمله اجرای سامانه بارانه برای دریافت عوارض خودروهای باری که به عنوان یک الزام در بخش درآمد پایدار بودجه سال آینده لحاظ خواهد شد.

همچنین گزارشی در مورد ۱۲ پروژه مشارکتی جدید از طرف سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج ارائه شد.  از دیگر مصوبات این جلسه مقرر شد سازمان مشارکت ها پیگیر این باشد که مناطق و سازمان های دیگر شهرداری نیز پروژه های مشارکتی خود را به این سازمان اعلام کنند تا در بودجه سال ۱۴۰۳ لحاظ شود.

در پایان جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده سازمان فاوا در چندماه اخیر در خصوص طراحی و اجرای پلتفرم تامین مالی جمعی توسط رییس سازمان ارائه و الزام به اجرایی شدن این پلتفرم مصوب و مورد تاکید اعضا قرار گرفت.

شایان ذکر است کارگروه شیوه های نوین تامین منابع مالی و درآمدهای جدید شهرداری کرج با پیشنهاد اعضای  شورای شهر و پیگیری شهردار کرج و به همت معاون مالی و اقتصادی در اواخر آبان ماه تشکیل شد.

یکپارچه سازی بستر پرداخت های الکترونیکی شهرداری

یکپارچه سازی بستر پرداخت های الکترونیکی شهرداری

یکپارچه سازی بستر پرداخت های الکترونیکی شهرداری

یکپارچه سازی بستر پرداخت های الکترونیکی شهرداری

منتشر شده در دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =