روز پدر

شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با صدور پیامی فرا رسیدن عید ۱۳ رجب المرجب و ولادت باسعادت امیرالمومنین امام علی (ع) را به ساحت امام عصر حضرت صاحب الزمان (عج) و عموم شیعیان و آزادگان جهان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ السَّعیدَ، کُلَّ السَّعیدِ، حَقَّ السَّعیدِ مَن أحَبَّ عَلِیاً فی حَیاتِه وَ بَعدَ مَوتِه؛
 

همانا سعادتمند (به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.
 

حضرت فاطمه زهرا (س)

در آستانه مناسبتی فرخنده و عظیم قرار گرفته ایم، امروز ۱۳ رجب مولودی دیده به جهان می گشاید که خداوند متعال درهای کعبه مکرمه را به روی مادر بزرگوار ایشان گشودند تا اولِ امام شیعیان و دلدادگان عالم در مقدس ترین خاک عالم دیده به جهان بگشاید و به راستی که علی (ع) آن شیر عرب، آن حیدر کرار بهترین یاور و نصرت برای پیامبر اعظم (ص) و توسعه دهنده دین مبین اسلام بود.

وصف مقام و کرامات این امام همام با اقیانوسی از مرکب ها و انبوهی از قلم های نازک شدنی نیست و حقیقت جایگاه والای امام علی (ع) را تنها خداوند متعال می داند و بس؛ بزرگ شخصیتی که از صبح تا شام در خدمت خلق خدا بود و از شامگاه تا سحرگاهان با خدای خویش به خلوت و راز و نیاز می پرداخت و شبانه به احوال یتیمان و نیازمندان رسیدگی می کرد. امام علی (ع) شخصیتی مظلوم، ساده زیست، حق طلب و کم نظیر بود که لحظه به لحظه زندگی پرخیر و برکت ایشان سراسر درس زندگی و اخلاق و معرفت و بندگی است.

اکنون که در آستانه ولادت باسعادت ایشان و روز پدر قرار گرفته ایم، امیدِ آن داریم که جامعه بیش از پیش برای احیای روش و منش های علی گونه کوشا باشد و همچنین همه ما برای پاسداشت مقام شامخ پدر که خداوند متعال نیز همواره بر تکریم و احترام به والدین توصیه ای موکد داشته اند، از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و بدانیم که پدران و مادران فرشتگانی هستند که در نفس هایشان معجزه ای نهفته است که هر در بسته ای را می گشاید.

مدیریت شهری کرج فرا رسیدن ولادت با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حیدر کرار حضرت امام علی (ع) را به محضر و ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری و عموم شیعیان و آزادگان عالم تبریک گفته و همچنین روز پدر را نیز را به محضر پدران سختکوش و دلسوز شادباش می گوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =