• ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
  • کد خبر: 85717
جلسه استقبال از بهار

با حضور معاونین شهردار کرج، روسای مناطق ۱۰گانه و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری کرج جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد. در این جلسه هماهگی لازم برای طرح استقبال از بهار صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز جلسه استقبال از بهار برگزار شد که در این جلسه مقرر شد که پاکسازی کامل معابر، آذین‌بندی و نورپردازی در سطح شهر بهسازی و مرمت آسفالت، لکه‌گیری آسفالت تمامی معابر شهر، رنگ‌آمیزی جداول‌ها و دیوارهای عمومی در دستور کار معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه قرار گیرد.  

نظافت و زیباسازی خیابان‌ها، انجام تدابیر لازم به منظور پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیلات، واکاری نهال‌های معابر شهری همچنین برپایی غرفه‌های عرضه میوه شب عید با قیمت مناسب از اقدامات دیگر ستاد استقبال از بهار است.  

همچنین مقرر شد سازمان سیما و منظر در رابطه با گل‌کاری در معابر و بوستان‌ها و آماده‌سازی بوستان‌های شهری، زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، و ساماندهی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، اقدامات لازم را انجام دهد.

با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان با ایام نوروز مقرر شد که غبار روبی و عطر افشانی امامزاده‌ها و اماکن مذهبی و بر پایی سفره هفت سین همچنین آماده‌سازی برای برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان با هماهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در ایام نوروز به عنوان بخش دیگری از عملکرد مدیریت شهری کرج در این ایام انجام شود.

 برپایی‌ ایستگاه‌های نوروزی در پنج نقطه به  مناسبت نوروز و رمضان از دیگر اقداماتی است که شهرداری کرج برای استقبال از بهار انجام خواهد داد.

جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد

جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد

جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد

جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد


 

جلسه ستاد استقبال از بهار برگزار شد

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =