حسین کمالی دهقان - کراپ‌شده

شهرداری منطقه ۵ کرج پیرو اخبار منتشر شده درفضای مجازی پیرامون ملک پلاک ثبتی ۱۶۸/۱۹۸ و ۱۶۸/۱۹۰۹۷ واقع در سه راه میدان مادر به منظور تنویر افکار عمومی و شفاف سازی موضوع، جوابیه ای در این خصوص صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین کمالی دهقان در این خصوص اظهار کرد: پیرو برخی اخبار منتشر شده در مورد ملک واقع در سه راه میدان مادر به منظور تنویر افکار عمومی و شفاف سازی موضوع به اطلاع شهروندان محترم منطقه ۵ شهرداری کرج می رساند که این موضوع توسط این شهرداری پیگیری شد.

بر اساس پیگیری صورت گرفته ملک مذکور با پلاک ثبتی با کاربری محور مجهز شهری (تجاری-اداری) دارای پروانه ساختمانی بشماره ۵/۲۳۸۲۹ مورخ۱۳۸۹/۵/۵ بوده است.

بر اساس اسناد موجود این ملک شامل زیرزمین اول الی پنجم به صورت پارکینگ، مشاعات و انباری تجاری، طبقه همکف تجاری، نیم طبقه بالکن تجاری و طبقه اول است که به صورت اداری است که پس از اخذ پروانه ساختمانی و فرم شروع عملیات، مالک برابر گزارش مهندس ناظر مضبوط در پرونده ملکی به شماره ۵/۳۶۸۲۰ در مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ اقدام به گودبرداری برابر نقشه های مصوب کرده و به جهت حفظ ایمنی شهروندان و کارگاه ساختمانی، ضلع شمال، شرق و غرب پروژه حصار کشی شده و با توجه به سطح اشغال ۱۰۰ درصد ملک مزبور و به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ایجاد ترافیک و هرگونه خلل در تردد خودروهای عبوری، صرفاً ضلع جنوب پلاک جهت تجهیز کارگاه منظور شده و مورد استفاده ماشین آلات ساختمانی برای خاکبرداری قرار گرفته است.

در نهایت بر اساس چندین نوبت اخطاریه های شهرداری منطقه که به شماره های ۳۹۶۷۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۹، ۴۱۵۳۶ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱، ۴۱۶۹۱ مورخ۱۴۰۲/۱۰/۲۳، ۴۵۷۸۹ مورخ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ و همچنین با عنایت به اینکه در حال حاضر گودبرداری در مرحله پایانی بوده و به تراز ارتفاعی نقشه های مصوب رسیده است، برابر تصویر پیوستی، حصار کارگاهی فلزی ضلع جنوب در حال اجرا بوده و تابلوی مشخصات ملک نیز الصاق شده است.

در انتها لازم به ذکر است عملیات ساختمانی پلاک مذکور تحت نظارت مهندسین ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و مشاور ذیصلاح در حال انجام بوده و گودبرداری صورت گرفته به لحاظ پایداری با استفاده از روش شمع کوبی و اجرای دیوار حائل از ایمنی کافی برخوردار است.

شهرداری منطقه ۵ کرج درخصوص ملک واقع در سه راه میدان مادر جوابیه ای صادر کرد

منتشر شده در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =