سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات منابع درآمدی سال ١۴٠٣ شهرداری کرج جهت اجرا از اول فروردین سال جدید مصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر گفت: در اجرای ماده ٢ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مصوب ٩ مرداد ١۴٠١ و دستورالعمل اجرایی ابلاغی وزیر کشور دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات و ارزش افزوده و درآمدی شهرداری کرج، مناطق و سازمان‌های تابعه تهیه و به شورای اسلامی شهر ارسال شد.


وی افزود: با اصلاحات صورت گرفته در شورا و طی مرحله قانونی هیات تطبیق فرمانداری با در نظر گرفتن و رعایت کامل تبصره یک ماده ٢ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دستوراجرایی عناوین عوارض و بهای خدمات و ترتیبات وصول آنها موضوع تبصره یک ماده ٢ و همچنین با رعایت سقف تورمی اصلاحی به تصویب وجهت اجرا ابلاغ شد.


سلطانی مقدم تاکید کرد: برابر قانون، شهرداری‌ها مکلف هستند حداکثر تا پایان بهمن ماه پس از طی مراحل قانونی مراتب را از طریق پورتال سازمانی و... به اطلاع عموم برسانند.


وی گفت: خوشبختانه این مهم در این خصوص در بازه زمانی مقرر در قانون رعایت شده است، شهروندان محترم کرجی می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات آن به سایت karaj.ir مراجعه کنند.


سلطانی مقدم در بخش پایانی صحبت‌های خود از اعضای محترم شورا و مجموعه مدیریتی شهرداری و سازمان‌های وابسته و اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج که در مراحل مختلف تصویب لایحه تعرفه عوارض همکاری و توجه ویژه داشتند، قدردانی کرد.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =