بهشت سکینه

شهردار کرج از اقدام نوآورانه سازمان مدیریت آرامستان ها در شبانه روزی شدن بهشت سکینه(س) در آخرین ۵ شنبه و جمعه سال تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهرداد کیانی بعدازظهر امروز در آخرین پنج شنبه سال با حضور در بهشت سکینه(س)، ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و عوامل اجرایی اظهار داشت: امسال برای اولین بار آرامستان بهشت سکینه(س) در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران اهل قبور است که این اقدام نوآورانه و خلاق قطعا رضایت شهروندان و زائران اهل قبور را در پی دارد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هر ساله در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال با آن مواجه هستیم، ترافیک سنگین از اتوبان کرج - قزوین به جاده بهشت سکینه(س) است که با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری سایر دستگاه های مرتبط و اجرایی، تا حدودی این مشکل رفع می شود اما چاره کار ایجاد دسترسی از آزادراه شمالی به هلجرد و جاده بهشت سکینه(س) می باشد.

این مسئول ادامه داد: قطعا با ایجاد دسترسی از بزرگراه شمالی، تمامی مشکلات در حوزه ترافیک و راه های ورودی به آرامستان رفع خواهد شد البته این اقدام زمان بر است اما نتیجه آن خیر و برکت فراوانی برای زائران این مجموعه دارد.

کیانی بر اجرای طرح توسعه بهشت سکینه(س) تاکید کرد و یادآور شد: باید اقدامات لازم جهت تملک اراضی اطراف این سازمان انجام شود که در این راستا آماده مذاکره با مالکان اراضی اطراف هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =