علی فروغی - کراپ‌شده

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از ترمیم و روکش آسفالت پل یادگار امام در محدوده کمربندی مهرشهر با هدف ارتقای کیفی سطح معابر شهر کرج خبر داد.

علی فروغی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه نهضت آسفالت از مهمترین اهداف و رویکردهای مدیریت شهری است، اظهار داشت: در راستای بهبود کیفیت آسفالت معابر شهر کرج و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت پل یادگارامام در محدوده کمربندی مهرشهر توسط عوامل اجرایی سازمان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج عملیاتی شده است.


وی افزود: این عملیات به مساحت ۲هزار و ۸۸۰ مترمربع با تناژ مصرفی حدود ۶۰۰ تن آسفالت اجرایی شده و خط‌کشی محوری معبر نیز در دستور کار قرار دارد.


رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به تداوم نهضت آسفالت، بیان داشت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت خیابان آزادی (اصلی رجائی شهر) حدفاصل خیابان هشتم تا دوازدهم به عنوان یکی از شریان‌های اصلی و پرتردد شهرکرج، همچنین روکش آسفالت بلوار ارم حدفاصل خیابان شهید مسیح پاکدل تا بلوار دانش در حال انجام است.


منتشر شده در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =