مسعود محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: سال ۱۴۰۳ در واقع آخرین سال از فعالیت دوره ششم مدیریت شهری کرج است که تلاش خواهیم کرد تا پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی شده به مرحله بهره برداری برسند و همین طور شاهد تغییراتی ملموس در سیمای محلات کمتربرخوردار شهر باشیم.

به گزارش خبرنگار کرج امروز، مسعود محمدی عصر امروز طی سخنانی در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج، با تاکید بر اینکه «امسال نیز با همه اتفاقات خوب و بدی که پیوست آن‌ بود، به پایان رسید.» عنوان کرد: بر خود لازم می دانم به نمایندگی از یکایک اعضای محترم شورای شهر مراتب قدردانی مان از مجموعه فعالیت های مدیران و کارکنان خدوم شهرداری در سال جاری را ابلاغ نمایم و برای همه فشارهای مرتبط با حساسیت های کاری حلالیت بطلبم.

وی تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج آخرین بودجه ای بود که در دوره کنونی شورای شهر بررسی و مصوب شد و انصافأ برای آن کار کارشناسی بسیار خوبی نیز صورت پذیرفت و به جهت اهمیت و ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام و اولویت دار یا توجه به نیاز و مشکلات محلات کمتر برخوردار ناچار به صفر نمودن برخی ردیف های پیشنهادی شدیم که اگر این موضوع مدیران ما را دچار مشکلاتی نماید، عذرخواهی می نمایم اما چاره دیگری نداشتیم.

محمدی خاطر نشان کرد: شهرداری کرج برای دومین سال متوالی در بحث جذب و تحقق بودجه و متمم آن عملکرد خوب و قابل دفاعی داشت و جا دارد که در آغازین‌ روزهای کاری سال جدید، با برگزاری جلسات درآمدی، ضمن تاکید بر تلاش مضاعف مدیران برای تحقق بودجه ۱۴۰۳، همچنین مدیرانی که در تحقق بودجه ۱۴۰۲ رکوردشکنی داشتند نیز به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گیرند.  

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به پیش بینی افزایش درآمدهای شهرداری از محل بهای خدمات، عوارض پروانه ساخت و جرایم ماده صد در سال آینده، گفت: این مبالغ برای آبادانی و توسعه زیرساخت ها و تقویت سرانه ها و رسیدگی به مشکلات محلات هزینه می شود و انتفاع اصلی آن برای مردم و شهر است.

محمدی در پایان با آرزوی سالی توأم با سلامتی و موفقیت و برکت برای مردم ایران و شهروندان نجیب کرجی، گفت: بار دیگر از زحمات و خدمات صدر تا ذیل مدیریت شهری، از شهردار محترم گرفته تا پاکبانان و سبزبانان خدوم صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدوارم این تلاش در سال جدید نیز با توان و انگیزه مضاعف ادامه داشته باشد.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =