یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی اسفند ماه سال گذشته آتش نشانان به ماموریت ۲۸۴ مورد حریق و ۴۹۲ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، باحضور سه هزار و ۱۴۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۸۲۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۵۲ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۸۴ مورد حریق و ۴۹۲ مورد حادثه رسیدگی شد.


وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفته است، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۲۱ مورد نجات یافته، ۶۹ مصدوم و ۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۶۹ ماموریت‌ ایستگاه ۱۰۲ با ۵۳ ماموریت، وایستگاه ۱۱۴ با ۳۵ ماموریت اعزامی انجام شده است.


یساولی گفت: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۲۸ مورد صدور جواز و ۲۰۴ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.


وی افزود: صدور ۲۳ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۸۲ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۵۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۹ مورد در حوزه ایمنی شهری، بازدید از صنوف به تعداد یک مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بوده است.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۴۱ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۲۳ هزار و ۲۵۰ کارآموز به مدت ۳۵۶ ساعت با همکاری ۱۴۹ مربی و برگزاری چهار دوره آموزشی شامل مدیریت و فرماندهی IC، آشنایی با ضوابط بازدید، بازآموزی پرسنل ورودی سال ۱۳۹۹ به بعد، آیین نگارش و مکاتبات اداری با حضور ۱۹۹ فراگیر از پرسنل سازمان، با همکاری ۲۴ مربی به مدت ۱۴۵ ساعت طی یک ماه گذشته است.




منتشر شده در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =