• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
  • کد خبر: 86219
2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از پیشرفت ۶۰ درصدی ساختمان در حال احداث سرای محله ترک آباد خبر داد.

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: در راستای خدمات بیشتر به شهروندان در محله ترک آباد پروژه سرای محله، از آذر ماه سال ۱۴۰۲ در دستور کار حوزه عمران این منطقه قرار گرفت.


موسوی با اشاره به اهداف ایجاد سراهای محلی گفت: سرای محلات با هدف افزایش مشارکت مردمی در اداره شهر از طریق به کارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی و استفاده از امکانات محلات و تطابق هر چه بیشتر تصمیمات، برنامه‌ها و فعایت‌های شهرداری با خواسته‌ها و مطالبات اصلی و مهم شهروندان راه‌اندازی می‌شود.


این مسئول گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان در امور شهر، آموزش قرآن، کتابخوانی و ارائه طرح‌های عمرانی، ورزشی، رفاهی و خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که قرار است در سراهای محله انجام شود.


وی عنوان کرد: متراژ عرصه این پروژه ۲۳۰ مترمربع واقع درخیابان صالحی محله ترک آباد در دو طبقه شامل هم کف و طبقه اول است که در مرحله اجرای تأسیسات برقی و مکانیکی و نازک‌کاری با اعتبار تخصیص یافته در سال جاری است.


موسوی بیان کرد: در این راستا توافقات احداث این سرای محله قبلاً پس از طی مراحل اداری بین اداره املاک و مستغلات شهرداری کرج و سازمان فرهنگی انجام شد و هم‌اکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی در مرحله میانی و پس از تکمیل در زمان مقرر شاهد افتتاح این مجموعه در این مناطق محروم و کم برخوردار شهر خواهیم بود تا شهرداری با کمک و تعامل شهروندان به ایجاد بسترهای مناسب دست یابد.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =