مهدی فاطمی در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، رویکرد سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی را احترام به رفتار گذشته سازمان ذکر و با اشاره به اینکه باید به این موضوع قائل باشیم که برند شهرداری را حفظ کرده و آن را ارتقاء دهیم، عنوان کرد: هدف ما این است که از شهرداری و سابقه خوبی که در خدمترسانی دارد، برند ایجاد کنیم.
وی اضافه کرد: بر همین اساس باید به قراردادهایی که به دلایل و عناوین مختلف درگذشته بستهشده احترام بگذاریم و اگر موضوعی وجود دارد، قرارداد را به نفع مجموعه مدیریت شهری بهبود داده و به سرانجام برسانیم.
سرپرست سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری جلسات مطلوب و مؤثر در این خصوص، اظهار داشت: توجیهات خوبی ارائهشده، اقدامات مطلوبی صورت پذیرفته و بر اساس شیوهنامه، در حال تهیه بستههای سرمایهگذاری هستیم.
فاطمی توضیح داد: برای این بستهها بهصورت خاص یک سری پروژههای بزرگ شهری حتی استانی و شاید مؤثر در سیستم ملی راداریم که بهزودی آن را ارائه خواهیم کرد.
ارسال نظر