حامد احسانی نژاد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت که رتبه بندی کمی و کیفی اخبار تولیدی در روابط عمومی‌های مدیریت شهری در دست اقدام است تا با ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی، دسترسی مردم به اخبار اقدامات و پروژه‌های شهری تسهیل یابد.

حامد احسانی نژاد در گفتگو با خبرنگار کرج امروز با بیان مطلب فوق گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اخبار منتشره از معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات کل شهرداری کرج در پایان هر ماه  مورد ارزیابی و پایش کارشناسی قرار می‌گیرند و علاوه بر معرفی فعال ترین روابط عمومی‌ها در تولید بسته‌های خبری و اطلاع رسانی، همچنین کیفی ترین عکس و خبر نیز مورد قدردانی مادی و معنوی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، روابط عمومی‌های مدیریت شهری کرج علاوه بر همکاری با رسانه‌ها، می‌توانند از ظرفیت بکر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز برای برقراری تعامل گسترده با افکار عمومی و بیان اقدامات و عملکرد حوزه متبوع بهره مند شوند و اداره کل ارتباطات نیز با برگزاری کلاس‌ها و دوره های آموزشی سعی در تقویت فنی همکاران محترم این حوزه دارد.

احسانی نژاد همچنین با تمجید از زحمات و همکاری ارزنده اصحاب محترم رسانه و نشریات وزین مکتوب و مجازی استان البرز و شهر کرج در انعکاس اقدامات این نهاد خدمت رسان به جامعه، تصریح کرد: شهرداری همواره از نقد سازنده و مطالب مفید استقبال می‌نماید و باور داریم که بخش دیگری از وظایف رسانه ها بازگوی مطالبات و انتظارات مردمی از دستگاه‌ها است و ما به سهم خویش از آن به گرمی استقبال می‌نماییم.

مدیرکل ارتباطات شهرداری کرج در پایان با اشاره به برگزاری کمیته تبلیغات محیطی در شهرداری، اکران کمپین «با هم برای مهین» به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را نخستین خروجی آن دانست و اظهار کرد: با تشکیل این کمیته، شاهد هماهنگ سازی تبلیغاتی هستیم که در مناسبت‌های مختلف سال در سطح شهر اکران می‌شود و قطعاً این هماهنگی و یکسان سازی، منجر به افزایش زیبایی بصری شهر و بالا رفتن روحیه و آرامش روانی شهروندان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =