علیرضا رحیمی

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان این‌که همه وعده‌های صادق امام راحل (ره) محقق شد، گفت: بیداری اسلامی را حتی در قلب اروپا و آمریکا شاهد هستیم.

علیرضا رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: تمام جریانات صالحات و باقیات که در نظام جمهوری‌ اسلامی شکل گرفته و همه حرکات مثبت را مدیون انقلاب و رهنمودهای امام خمینی (ره) هستیم که از دهه چهل آغاز شد و در سال ۵۷ به پیروزی رسید که آغاز انقلاب اسلامی بود.

نائب‌رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: این‌ها همه از برکت انقلاب، روشنگری و بلندنظری امام راحل (ره) با ایدئولوژی انقلاب بود که امروز ما با آن مواجه هستیم و کشور ایران با رهنمودها و هدایت‌گری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در ادامه این مسیر است.

وی افزود: امروز ایران جزو اول تا سوم کشورهای جهان از منظر بُعد قدرت نظامی، ایدئولوژی و اجتماعی است و ما می‌بینیم در عرصه‌های اقتصادی و نظامی با وجود همه تحریم‌هایی که صورت گرفته در حال پیشرفت هستیم و همه این دستاوردها را مدیون‌ اندیشه صادق، پاک و انقلابی امام خمینی (ره) که نشأت گرفته از دین مبین اسلام است، هستیم.

رحیمی تصریح کرد: همه وعده‌های امام محقق شده و این انقلاب، انقلابی است که به ظهور حضرت حجت (عج) متصل می‌شود.

این مسئول گفت: بیداری اسلامی را در کشورهای مختلف شاهد هستیم، حتی در قلب اروپا و آمریکا در حال رخ دادن است و این همان وعده‌های صادقی است که بر اساس آیه‌های قرآن میراث‌دار آن همین مستضعفان و مردم کشور هستند.

وی ادامه داد:‌ اندیشه‌های سیاسی و انقلابی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از هم جدا نیست و همه در یک راستا در حال حرکت هستند.

رحیمی افزود: مقام معظم رهبری مکاتباتی با دانشجویان آمریکایی داشتند یا مکالماتی در نماز جمعه به زبان عربی یا زبان‌های مختلف دنیا مطرح می‌کنند یا دیدارهایی با برخی از سران دارند، همه این‌ها پیام‌هایی است که مخابره می‌شود، این قدرت و جریان و هوای سودار انقلاب است که اتفاق می‌افتد.
 

این مسئول تأکید کرد: امروز مشاهده می‌کنیم رئیس‌جمهور ما شهید می‌شود، رئیس‌جمهوری که با فساد مبارزه کرد، جهاد و انقلابی‌گری می‌کند و خدمت کافی انجام می‌دهد و سران بیش از ۵۰ کشور در مراسم تشییع پیکر وی حضور پیدا می‌کنند و علاوه بر این ۵۰ کشور، چیزی حدود ۵۰ کشور دیگر نیز پیام تسلیت فرستاده‌اند و این یعنی اقتدار و پیامی که مقام معظم رهبری می‌دهد که ما اثر آن را می‌بینیم.

وی در پایان اظهار داشت: اتفاقاتی که در باب رفح و جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد توسط دو جنایتکار اعظم به نام آمریکا و اسرائیل با فتنه‌گری انگلیس ملعون شکل گرفته است، و دانشجویان در کشورهای مختلف با جریان‌های فکری، سیاسی و مذهبی خاص، در برابر مظلومیت و انسان‌کُشی می‌ایستند، تمام این‌ها نگاه دینی و پیام‌هایی هستند که گاهاً ممکن است به زبان اسلام از دهان آن‌ها خارج نشود و امیدواریم که رهرو واقعی این دو بزرگوار (امامان خمینی (ره) و خامنه‌ای) باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =