نمایشگاه به دخت - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از افتتاح نمایشگاه عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی بانوان کارآفرین کرج خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت نقش تأثیرگذار بانوان در جامعه و حمایت از مشاغل، تلاش‌ها و مهارت‌های مختلف زنان در شهر کرج، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری حمایت از بانوان کارآفرین است.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در یک برنامه‌ریزی متفاوت، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با نام "به‌دخت" کرده است.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: در این نمایشگاه، شاهد عرضه و فروش محصولات خانگی بانوان کارآفرین شهر کرج و ارائه خدمات و محصولاتی نظیر پوشاک، نان و شیرینی، ملزومات حجاب، صنایع دستی و مواد غذایی و... خواهیم بود.


اشتری بیان داشت: این رویداد اجتماعی از روز ۲۱ تا ۳۱ خردادماه در فرهنگسرای کوثر واقع در کرج، چهارراه کارخانه قند، میزبان حضور تمامی شهروندان گرامی خواهد بود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه "به‌دخت" با هدف حمایت و کمک به شناخت بانوان توانمند حوزه کسب و کار، کارآفرینی و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی برگزار می‌شود و بدین وسیله از تمامی مردم فهیم و مهربان شهر کرج دعوت به عمل می‌آید در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

رویداد اجتماعی به‌دخت در حمایت از بانوان کارآفرین کرج برگزار می‌شود



منتشر شده در تاریخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =