دفاع مقدس

فرمانده سازمان بسیج ادارات شهرداری کرج طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با صدور پیامی، یاد و خاطره فداکاری ها و دلاوری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و چهارمین سالگرد دوران دفاع مقدس یاد آور جانفشانی ها، سلحشوری ها و دلاوری های امتی است که توانستند با قدرت ایمان و اعتماد و توکل به خداوند و نیروی عشق الهی، سالیان طولانی در برابر توطئه ها و دشمنی های همه جانبه ی استکبار جهانی مقاومت کنند و پیروزی پر افتخار خود را به عنوان برگ‌ زرینی در صفحات تاریخ برای همیشه ماندگار کنند.

دفاع مقدس، گنجینه عظیمی است که سالیان سال هدایتگر، درس آموز و چراغ راه آیندگان خواهد بود.

آنچه امروز داریم، به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان مخلص و فداکار است که همواره باید سپاسگزار ایثارگری های این عزیزان باشیم و با بزرگداشت و یادآوری خاطرات و روایت های هشت سال دفاع مقدس و الگو قرار دادن سیره ی آنها در زندگی خود قدردان آنها باشیم.

اینجانب، با ارج نهادن به مقام والای همه شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، این قهرمانان ملی و ذخایر همیشه جاودان، از درگاه خداوند بزرگ برای تمامی ایثارگران و رزمندگان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان های نظام اسلامی، تمامیت ارضی و حراست از میهن عزیزمان ایران، توفیق روزافزون مسألت دارم.


سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز
مشاور شهردار و فرمانده سازمان بسیج شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =