مسابقات محلات

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی محلات فرصت مناسبی برای استعدادیابی است، پیشنهاد داد: با توجه به استقبال چشمگیر ورزشکاران و شهروندان مسابقات فرهنگی و ورزشی محلات در دو نیمه از سال برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات بیان داشت: این مسابقات با وقفه ای طولانی در ۲۰ رشته با همکاری ۲۰ هیئت ورزشی و با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر در حال برگزاری است که این استقبال علاقه و توجه شهروندان به امر ورزش را نشان می دهد.


علیرضا رحیمی از اهمیت بالا و ویژگی های مهم این مسابقات سخن گفت و افزود:مسابقات ورزشی محلات می تواند فرصتی مناسب برای استعدادیابی برای باشگاه داران و مربیان ورزشی و هیئتهای ورزشی جهت شناسایی نخبه ها باشد.


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی محلات در نیمه دوم سال را به مدیریت شهری داد و اظهار داشت:با توجه به استقبال خوب ورزشکاران و شهروندان عزیز در کنار خانواده های خود از مسابقات محلات که موجب شوق و ذوق در جوانان و کودکان شهر شده پیشنهاد می شود مدیریت شهری برنامه ریزی نماید تا در نیمه دوم سال نیز شاهد تکرار برگزاری این مسابقات و اختتامیه آن در دهه مبارکه فجر باشیم.


رحیمی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بیماران خاص در این دوره از مسابقات قدردانی کرد و خواستار شد: شهرداری کرج به برگزاری مسابقات ورزشی محلات بسنده نکرده بلکه باید به مقوله فرهنگ هم توجه نموده و مسابقات فرهنگی محلات و همچنین مسابقات ویژه برای افراد کم توان و بیماری های خاص برگزار نماید.
 

عضو شورای اسلامی شهر کرج برگزاری ورزش همگانی و ورزش کردن را نوعی پس‌انداز در جهت کاهش هزینه های شهروندان در راستای سلامت جسم و روان خواند و گفت:ورزش می تواند رفتارها و کنش های اجتماعی متعادل را شکل دهد و باعث کاهش هزینه های اجتماعی و اقتصادی جامعه و فرد و سلامت جسم و آرامش روانی فرد در خانواده شده و جامعه را به همراه داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات اواخر مهر ماه تا اوایل آبان همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =