علیرضا رحیمی

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بندهای تفاهم نامه انتزاع فردیس از کرج کاملا یک طرفه بوده و منافع شهروندان کرج تامین نمی‌شود، تاکید کرد:ظاهرا شهرداری فردیس در شهرداری کرج چند نماینده دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی محمود آبادی در صد و هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج ضمن تاکید بر این موضوع که ارقام طلبها و بدهی ها، املاک و عرصه ها در تفاهم نامه قید نشده و باید این ارقام مشخص شوند، عنوان کرد: آخرین لیست قطعات ملکی که ۱۲ قطعه بود در سال ۱۴۰۰، این شورا به شهرداری فردیس تحویل داده شد.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورا همچنین به اهمیت منابع انسانی که از کرج در فردیس تامین شده اشاره و بیان کرد: در این خصوص نیز شهرداری کرج باید ادعا داشته باشد تا به نسبت ۲/۱۲ در زمان انتزاع تسهیم شود.

علیرضا رحیمی در ادامه از بندی که در خصوص کارخانه آسفالت شهرداری که در محدوده کرج است گفت و افزود: با اختصاص سهم از کارخانه آسفالت برای شهرداری فردیس از اموال شهروندان کرج مخالفم و غلط است.

رحیمی در بخش دیگری از صحبت های خود به تعیین حسابرس برابر مصوبه شورا برای تعیین و داد و ستد انتزاع اشاره کرد و گفت: به چه دلیل فعالیت حسابرس منتفی شد و نگذاشتند این مهم مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =