سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری کرج از ارسال ۵۸۹ عکس در بخش حرفه‌ای و ۷۳ عکس در بخش موبایلی مسابقه عکاسی تصویر بی زمان شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا با اشاره به اتمام مرحله داوری آثار ارسالی به مسابقه عکاسی «تصویر بی زمان شهر» اظهار کرد: داوری آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه امروز ۱۱ مهرماه در مرکز تربیت مربی کرج انجام شد.


وی با اشاره به تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این مسابقه گفت: در مجموع در بخش حرفه‌ای ۵۸۹ فریم عکس و در بخش عکاسی موبایل هم ۷۳ عکس دریافت شده است.


وی توضیح داد: خوشبختانه استقبال از بخش حرفه‌ای این مسابقه بسیار مناسب بود و عکاسانی از سراسر کشور آثار خود را ارسال کرده‌اند.


این مسئول  اضافه کرد: طبق فراخوان مسابقه، شرکت کنندگان موظف بودند لوکیشن عکس‌های خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۱۲۹۴۸۰۹۵۰ ارسال کنند و به این ترتیب آثاری که مختص به محدوده کرج نبودند، حذف و به مرحله داوری نرسیدند.


سعیدی کیا تصریح کرد: در بخش حرفه ای ۳۵ اثر و در بخش موبایلی هم ۱۵ اثر در قالب نمایشگاه در گالری هنر مجتمع میلاد شهرداری کرج به مدت یک هفته اکران خواهد شد.


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: از نفرات اول تا سوم این مسابقه در هر دو بخش حرفه ای و موبایلی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد و البته در هر دو بخش سه نفر هم به عنوان شایسته تقدیر معرفی می‌شوند.


وی ادامه داد: اختتامیه این مسابقه ساعت ۱۸ الی ۱۹ روز شنبه ۲۱ مهرماه در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود و همزمان با آن شاهد اکران آثار برگزیده در گالری هنر این مجموعه خواهیم بود.  

گفتنی است علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات این رویداد می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

https://media.karajemrouz.ir/d/۲۰۲۴/۰۹/۱۵/۰/۱۵۲۹۶۹.docx?ts=۱۷۲۶۳۷۸۴۰۹۰۰۰
https://media.karajemrouz.ir/d/۲۰۲۴/۰۹/۱۵/۰/۱۵۲۹۷۰.docx?ts=۱۷۲۶۳۷۸۴۰۹۰۰۰

منشر شده در تاریخ ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =