محمد حاجی جعفری

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج گفت: به طور متوسط روزانه بیش از ۳۰۰ هزار تردد در محدوده طرح ترافیک کرج به ثبت می رسد.

محمد حاجی جعفری با اشاره به بازدید اخیر عوامل فنی ناجا و راهور استان البرز از تجهیزات مرکز کنترل ترافیک پیرامون اختصاص کد جریمه به دوربین های پلاک خوان و نحوه اتصال شهرداری به راهور ناجا در شهرک آزمایش تهران، اظهار کرد: با ایجاد این بستر شهرداری کرج به شهرک آزمایش تهران متصل می شود.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته توسط عوامل فنی فاوا راهور ناجای استان از سیستم‌های دوربین پلاک خوانِ اجرا شده توسط شهرداری، سازو کارهای نحوه اتصال شهرداری کرج به شهرک آزمایش در خصوص ثبت تخلفات رانندگی به صورت هوشمند مورد بررسی و طراحی قرار گرفت.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم به منظور تسریع در روند هوشمندسازی ثبت تخلفات از سوی شهرداری فراهم شده است، گفت: با اتصال شهرداری کرج به شهرک آزمایش سرعت ثبت تخلفات و ارسال پیامک به فرد متخلف هوشمند شده و افزایش پیدا می کند.

حاجی جعفری با اعلام اینکه طبق آمار دریافتی از سیستم های در حال بهره برداری، بطور متوسط روزانه بیش از ۳۰۰ هزار تردد در محدوده طرح ترافیک کرج به ثبت می رسد، گفت: در صورت برقراری ارتباط با شهرک آزمایش تهران و اخذ کد جریمه برای دوربین های پلاک خوانِ محدوده طرح ترافیک شهر، می توان طرح LEZ ( ثبت تخلف خودروهای فاقد معاینه فنی) را در کرج اجرا  کرد.

این مسئول گفت: در حال حاضر با همکاری راهور استان، روزانه ۵۰۰ تخلف رانندگی در مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج ثبت و به صورت پیامک به فرد متخلف ارسال می شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج یادآور شد: با برقراری ارتباط با شهرک آزمایش تهران میزان ثبت تخلفات رانندگی و اعمال قانون در کرج افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد که این امر در رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان تاثیر گذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =