• ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
  • کد خبر: 71513
احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، گفت: مطالعات اولیه مهندسی خطوط اتوبوس‌رانی این کلانشهر در حال انجام است.

 محمدرضا احمدی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه مطالعات اولیه مهندسی خطوط اتوبوس‌رانی کلانشهر کرج در حال انجام است، اظهار کرد: اصلاح وضعیت خطوط اتوبوس‌رانی افزایش رضایت شهروندان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مهندسی مجدد خطوط یکی از مهم‌ترین اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان به شمار می‌رود، افزود: در راستای اجرای این طرح سعی شده نسبت به تغییر مسیر حرکت برخی مسیرها با پوشش کامل معابر اصلی اقدام کرد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از شهروندان ناوگان حمل  نقل عمومی این کلانشهر با مشکلات عدیده ای نظیر زمان بالای سفر و عدم زمان بندی مناسب برای ساعت حضور اتوبوس‌ها در ایستگاه مواجه است.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود پوشش نقاط تولید و جذب سفر، پوشش مناسب معابر اصلی، کاهش هم پوشانی خطوط اتوبوس رانی، بهینه کردن طول مسیر جهت بهبود مدیریت زمان بندی و کاهش استهلاک سیستم را از اهداف اجرای این طرح نام برد.

وی تخصیص مناسب ناوگان با توجه به تقاضای شهروندان و حفظ سرفاصله را ضروری اعلام کرد و گفت: دسترسی مناسب از تمامی مبادی جاذب سفر و معابر اصلی به پایانه ها، ادغام و انتقال مسیرهای خطوط برون شهری به پایانه های شهید سلطانی، گلشهر و حصارک همچنین بهبود امکانات رفاهی داخل اتوبوس از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =