ساماندهی منطقه اسلام آباد

تملک املاک فرسوده منطقه اسلام آباد بدون همکاری و مشارکت ساکنان میسر نیست.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز از پویایی موتور محرکه تملکات بافت فرسوده در منطقه اسلام آباد کرج خبر داد و گفت: احیا و نوسازی بافت های فرسوده این منطقه در مسیر جدیدی قرار گرفته است.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه پروژه تملک املاک فرسوده منطقه اسلام آباد بدون همکاری و مشارکت اهالی میسر نیست، توضیح داد: پس از پایش وضعیت موجود املاک اراضی رینگ ۳۰ متری ،۱۵۳ اخطاریه توسط تیم کارشناسی معاونت بهسازی و نوسازی به ساکنین ابلاغ شده و  ۲۶ خانوار از متصرفین اراضی مذکور برای تشکیل پرونده جهت تملک ملک خود ابراز تمایل کرده اند.

وی اضافه کرد: الصاق و ابلاغ اخطاریه‌های مذکور با همکاری واحد حقوقی و نظارت مسئول محترم حراست سازمان به صورت حضوری و بازدید از پروژه رینگ ۳۰ متری صورت گرفته است.

عاقلی خاطرنشان کرد: با توجه واقع شدن مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اسلام آباد در مسیر احداث پروژه رینگ ۳۰ متری، مقرر شد محل مسجد با تخریب سه ملک که در سنوات گذشته توسط مدیریت ساماندهی تملک شده بود جایگزین شود که در این راستا با همکاری منطقه یک  شهرداری کرج و مدیریت ساماندهی تپه مرادآب ،تخریب املاک مذکور در کوچه داروخانه جهت احداث مسجد جدید صورت گرفت.

وی همچنین یادآور شد: جلسه توجیهی با ساکنین خیابان گیوه کش به منظور توضیح و توجیه در نحوه تملکات اسلام آباد برگزار شد که امید است طی گذراندن این مرحله و آگاه سازی شهروندان از شرایط تملکی، نیل به اهداف اجرایی پروژه های مشارکتی و ایجاد ساختارهای گردشگری، اقامتی، سایت فضای سبز، شهربازی و پارک تحقیقاتی و .... در این منطقه هر چه سریعتر میسر شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =