زین العابدینی

به منظور رعایت انضباط شهری و پایبندی به قوانین، شهروندان هرگونه عملیات و مزاحمت ساختمانی را به سامانه ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند.

محمدرضا زین العابدینی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه هوشمندسازی یکی از راه حل های کنترل ساخت و ساز غیرمجاز است، اظهار داشت: علاوه بر هوشمندسازی، اصلاح فرآیندهای مرتبط با کنترلِ ساخت و ساز غیرمجاز و ارتباط موثر معاونت شهرسازی و خدمات شهری از دیگر راه کارهای کنترل این نوع ساخت و سازها است.

این مسئول با تاکید بر تشدید برخورد با ساخت و سازهای غیر قانونی، گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند عزم همگانی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

وی افزود: در ساخت و سازهای غیرمجاز همه کارها باید با روال قانونی پیش رود و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باید یکی از ضرورت ها باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه نباید اجازه ساخت و ساز غبرمجاز داده شود، تاکید کرد: شهر مانند یک موجود زنده است و ساخت و ساز غیرمجاز به مثابه زخمی بر پیکر آن.

زین العابدینی در پایان گفت: برای رعایت نظم و انضباط شهری و پایبندی به قوانین شهرداری شهروندان هرگونه عملیات و مزاحمت ساختمانی را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =