آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: به منظور تامین امنیت عبوری شهروندان و جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه شهری، ۷۵ هزار متر از مسیرهای اصلی و فرعی سطح منطقه بصورت گسترده، خط کشی های محوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ آرش یگانی گفت: این عملیات در راستای افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی و بهسازی مسیرهای تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان انجام شده است.

وی خط کشی محوری به طول ۷۵ هزار متر، تعویض یک هزار استوانه ایمنی و رنگ آمیزی یک هزار و۲۰۰ متر از گذرگاه های عابرپیاده همچنین اجرای ۴۰۰ مترمربع سرعت کاه های مجازی و بازسازی ۱۷۰ فقره تابلوهای انتظامی را از اقداماتی دانست که در این راستا انجام شده است.

این مسئول مناسب سازی دوازده نقطه گذرگاه های عابر پیاده، مرمت و اجرای ۲۵۰ عدد گل میخ های ترافیکی محوری در معابر ترافیکی محوری در معابر امحا و پاکسازی ۸۰۰ مترمربع گذرگاه های عابر پیاده مازاد سطح منطقه همچنین  نصب دو هزار عدد چشم گربه ای عرضی را از دیگر اقدامات ترافیکی منطقه برشمرد.

مدیر منطقه ۹ به هوشمندسازی تقاطع هفت تیر و تعمیر و بازسازی و تنظیف تمامی تابلوهای سطح منطقه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح منطقه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =