2

فرهنگسرای شاهد برای زوج های کرجی دوره مشاوره خانواده با عنوان عشق شفابخش برگزار می کند.

الهام ترهنده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با توجه به اهمیت ارتقای فعالیت ها و خدمات فرهنگسراها به عموم شهروندان گرامی، ضمن اشاره به راه اندازی خدمات گوناگون در فرهنگسرای شاهد، گفت: هدف این مرکز که در منطقه فاز چهار مهرشهر واقع شده، ارائه خدمات متفاوت سازمانی به عموم مردم است.

وی افزود: از جمله این خدمات و فعالیت ها، می توان به دوره های مشاوره خانوادگی با عنوان «عشق شفابخش» اشاره کرد که آماده تشکیل جلسات و ارائه مشاوره و راهنمایی برای زوج ها، به ویژه نسل جوان است.

مسئول فرهنگسرای شاهد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج افزود: این دوره ها توسط کارشناسان و مشاوران مجربی که عضو سازمان روانشناسی و مشاوره هستند، برپا می شود که در نهایت فرصتی برای غنی کردن رابطه زوجین، ارائه تجربه های گوناگون برای حفظ یک رابطه نو و راه حل های مناسب برای یک زندگی موفق و سالم را فراهم می کند.

ترهنده بیان کرد: کلاس ها با توجه به شیوع بیماری کرونا، به دو صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود که در صورتی که شهروندان امکان برقراری ارتباط به صورت آنلاین را نداشته باشند، می توانند از فیلم های ضبط شده و به صورت آفلاین در فضای مجازی بهره مند شوند.

شهروندان گرامی می توانند برای شرکت در این دوره ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، با شماره های ۰۲۶-۳۳۵۵۰۷۸۷، ۰۹۹۳۲۲۶۶۵۹۵ و ۰۹۲۱۷۶۳۴۸۸۳ تماس حاصل کنند و یا به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =