انتخابات

«هر خانه یک ستاد انتخاباتی» راهبرد اصلی برای حمایت از نامزد مورد تایید مردم در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به لزوم و ضرورت حضور حداکثری مردم در فریضه بزرگ انتخابات، گفت: تحقق حضور حداکثری مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ملاک رقابت‌های انتخاباتی خواهد بود.

عباس وحیدی با اشاره به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور عنوان‌کرد: دشمن ملت ایران در تلاش است تا به واسطه تبلیغات منفی مردم را نسبت به انتخابات بدبین کند.

این مسئول «هر خانه یک ستاد انتخاباتی» را راهبرد اصلی برای حمایت از نامزد مورد تایید شده مردم در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عنوان‌کرد و گفت: به‌دلیل شرایط کرونایی، سطح وسیعی از فعالیت‌های تبلیغاتی در بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است که امید است ضمن تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، شرایط انتخاب فرد اصلح نیز فراهم شود.

وحیدی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف اصلی همه فعالیت‌های کاندیداهای اصلح ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است؛ گفت: قطعا با آگاهی ملت ایران، خیال شوم دشمنان نظام برای کاهش مشارکت مردم محقق نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =