جلسه ستاد اقامه ی نماز

شهردار کرج گفت: ترویج فرهنگ نماز کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح یکشنبه در اولین جلسه شورای اقامه نماز شهرداری کرج با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی مناسب پیرامون ترویج و توسعه اقامه نماز، گفت: ترویج فرهنگ نماز و تبیین آن بین کارکنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی بر حضور مدیران و روسای ادارات در نماز جماعت تأکید کرد و گفت: حضور مدیران در نماز جماعت می‌تواند باعث رونق بخشیدن و حضور گسترده کارکنان در صفوف نماز شود.

شهردار کرج با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی در حوزه نماز، گفت: جذب روحانیون در شهرداری کرج، عدم تداخل فضیلت نماز بازمان جلسات مدیران و پخش اذان در همه ادارات به‌صورت ابلاغیه باید ابلاغ شود.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه اغلب مناطق و سازمان‌های شهرداری کرج دارای فضای مناسبی جهت برپایی نماز جماعت هستند، افزود: امیدوارم این امکان به وجود بیاید تا نمازخانه‌های ادارات از طبقات پایین به طبقات بالاتر منتقل شوند تا مشکل تردد کارکنان و ارباب‌رجوع مرتفع شود.

وی به اقامه نماز جماعت در برخی از بوستان‌های سطح شهر که مجهز به نمازخانه هستند اشاره کرد و گفت: این مهم با حضور روحانیون مجرب می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ نماز آن‌هم میان جوانان داشته باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری کرج گفت: ترویج فرهنگ نماز کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

سعیدی سیرائی با اعلام آمادگی همکاری با نهادهای ستاد اقامه نماز استان، گفت: برگزاری نماز جماعت و توجه به تبلیغات محیطی با موضوع نماز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =