حشمت الله عزیزی

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج از شروع عملیات عمرانی در محله دهقان ویلای دوم به طول ۷۰۰ متر و با صرف اعتباری بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ بهسازی و مرمت جداول فرسوده سطح شهر را از منظر شهری مهم ارزیابی کرد و افزود: جدول‌گذاری ضمن آراستگی معابر در هدایت آب‌های سطحی و روان آب‌ها و همچنین از سیلابی شدن معابر درزمان بارش‌ها تأثیر بسزایی دارد.

 عزیزی عنوان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته معابری که دارای مشکل آب‌گرفتگی هستند و جداول آنها فرسوده و نیازمند بهسازی است شناسایی و اقدامات جدول‌گذاری در آن‌ها آغاز شده و به‌طور مستمر ادامه دارد.

وی عنوان کرد: طی سال جاری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر جدول‌گذاری در معابر خیابان‌های انوشیروان، معابر چهارم و ششم دهقان ویلای اول و خیابان‌های فرعی واصلی طالقانی واقع در محله حصارک و اراضی شهید ایرانی انجام‌شده است.

این مسئول در ادامه از حفاری تعداد چهار حلقه چاه جذبی در ادامه روند جدول‌گذاری معابر خبر داد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰ حلقه چاه جذبی در معابری که دارای مشکل آب‌گرفتگی در فصل بارش هستند حفر خواهد شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج، جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها را به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم موردتوجه و تأکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور کار منطقه قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =