5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن معابروپیاده روها برای تردد عابران پیاده، تابلوها و بنرهای غیرمجاز از معابر سطح منطقه جمع‌آوری شد.

عطایی افزود: با توجه به تذکرات و اخطارهای کتبی، متأسفانه برخی افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلو و بنرهای غیرمجاز و غیر ایمن در سطح معابر نموده که به‌منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان توسط نیروهای اجرایی و امور شهر منطقه جمع‌آوری و پاک‌سازی‌شده است.

وی ادامه داد: نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطرآفرین باشد و همچنین به دلیل حفظ زیبایی‌های بصری، تابلوها و بنرها و تبلیغات غیرمجاز در سطح منطقه در پیاده‌روها، تیرهای برق، درختان و ... جمع‌آوری و این بصورت مستمر ادامه دارد.

این مسئول یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک‌بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجرا است که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی اقدام نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =