مهرداد کیانی

شهردار کرج از افزایش میزان آسفالت تخصیص یافته به مناطق محروم و کم برخوردار در سال آینده و در راستای تحقق سیاست عدالت محوری مدیریت شهری کرج خبر داد.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تخصیص هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار خرید مصالح و تولید آسفالت در بودجه سال آتی اظهار داشت: این مهم با توجه به سیاست این دوره از مدیریت شهری مبنی بر یکسان‌سازی خدمات در مناطق ۱۰‌گانه و عدالت محوری در ارائه اقدامات رفاهی شهروندان محقق شده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی شده که بودجه در نظر گرفته شده و همچنین میزان توزیع آسفالت در مناطق کم برخوردار به منظور محرومیت زدایی و برخورداری از امکانات شهری نسبت به سال‌های گذشته به طور تقریبی معادل ۱۰ برابر افزایش یابد.

شهردار کرج تأکید کرد: تخصیص بودجه به منظور تولید آسفالت مورد نیاز مناطق محروم شهر و روکش آسفالت معابر این مناطق بیش از سال‌های گذشته در اولویت برنامه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج قرار گیرد.

کیانی ضمن یادآوری این موضوع که در حال حاضر به دلیل بارش و برودت هوا آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی آسیب دبده و توجه به این موضوع نیز در تمام مناطق ۱۰گانه اهمیت دارد، اظهار داشت: با توجه به ادامه بارندگی‌ها نمی‌توان لکه‌گیری در سطح شهر را آغاز کرد اما این نوید را می‌توان داد که پس از اتمام فصل سرما و بارندگی و در آستانه ایام نوروز تمام ایرادات آسفالت خیابان‌ها را رفع کرده و به استقبال بهار می‌رویم.

منتشر شده در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =