4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج از جمع‌آوری و رفع تخلفات تجاری‌های احداثی غیرمجاز و بدون پروانه در بلوار ۱۱۱ در این منطقه خبر داد .

حسین دقیقیان در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: پیشگیری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از مقوله‌های مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، به خصوص در ایام و مناسبت‌های خاص که بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز در چنین ایامی صورت می‌گیرد.


دقیقیان افزود: منطقه ۴ کرج در خصوص برخورد با افراد سودجو و خاطیان ساخت و سازهای غیر مجاز با هیچکس مماشات نکرده و قطعاً در صورت بروز هرگونه تخلف ساختمانی، طبق قانون عمل کرده و سریعاً اقدام لازم انجام خواهد شد .

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۴ شهرداری کرج


سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: مالک ملکی در خیابان ۱۱۱ قصد احداث تجاری در حیاط را داشت که در راستای پیشگیری و رفع تخلفات شهری و حسب دستورات اتخاذ شده از سوی مقام قضایی، سازه‌های احداثی اعم از دیوار، سقف و کرکره به صورت کامل جمع‌آوری و رفع اثر شد.

برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۴ شهرداری کرج


وی با بیان اینکه تخلفات ساختمانی و کثرت ساخت سازهای غیرمجاز در شهر، معضلی است که بازنده آن شهروندان و شهرداری و برنده آن سودجویان ساخت سازهای غیرمجاز هستند و در زمان بحران‌ها بیشترین تخریب و حوادث از این ساخت و سازها حاصل می‌شود، اظهار داشت: ترسیم آینده‌ای روشن از رشد و توسعه اصولی شهر مستلزم رعایت استاندارد و اصول شهرسازی صحیح است که همه ما در آن سهیم هستیم.


این مسئول عنوان کرد: از این رو از شهروندان تقاضامندم با اخذ مجوزهای لازم و رعایت اصول ساخت و ساز ایمن در این امر مهم مشارکت نموده و یاریگر مدیریت شهری باشند .

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =