سید جواد موسوی منطقه دو

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست جذب بودجه واحد اصناف منطقه در بین دیگر مناطق ۱۰‌گانه شهرداری کرج خبرداد.

سید جواد موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به آمار درآمدی مقایسه‌ای اصناف شهرداری مرکز، گفت: واحد اصناف منطقه توانست با افزایش ۲۵۹ درصدی درآمد در سه ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته رتبه اول را کسب کند.

وی در ادامه افزود: دریافت عوارض کسب و پیشه و تقویت درآمدهای پایدار به جهت افزایش درآمد، باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

این مسئول، درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم دانست و یادآور شد: در این راستا اصناف از جمله مجموعه‌های مهم شکل‌دهنده منبع مالی مستمر و پایدار برای شهرداری محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: همراهی و همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض و بدهی‌ها ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی وآبادانی بیشتر شهری نیز می‌شود.

این مسئول افزود: این منطقه با رصد پتانسیل‌های اقتصادی منطقه و ترغیب سرمایه‌گذاران و فراهم آوردن شرایط مناسب سرمایه‌گذاری و همچنین پیگیری معوقات بدهکاران، سعی در جذب سرمایه‌ی مصوب شهراری منطقه با در نظر گرفتن میزان رضایتمندی شهروندان داریم.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =