هسته گزینش

طی نشستی با حضور مسئولان، کارشناسان خبره و ارزیاب هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور، عملکرد هسته گزینش شهرداری کرج ارزیابی و تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ طی نشستی با حضور مسئولان، کارشناسان خبره و ارزیاب هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور و محمود علی احمدی نوجانی مدیر کل هسته گزینش شهرداری کرج، عملکرد هسته گزینش شهرداری کرج ارزیابی و تقدیر شد.


علی احمدی نوجانی با اشاره به اجرای بند ۵ ماده ۸ قانون گزینش کشور و به منظور ارتقای سطح عملکرد و تحقق برنامه‌ها و اهداف تعریف شده در سال ۱۴۰۲؛ گفت: تیمی متشکل از مسئولان، کارشناسان خبره و ارزیاب هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور جهت بررسی، نظارت و ارزیابی عملکرد هسته گزینش شهرداری کرج در این جلسه حضور به عمل آوردند.


وی افزود: با ارزیابی عملکرد و بازرسی صورت گرفته و همچنین نتایج حاصله، طی نامه‌ای از سوی راسخی معاون وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور، اداره کل گزینش شهرداری کرج با کسب امتیاز ۹۴/۸ درصد رضایت بخشی، مورد قدردانی قرار گرفت.


علی احمدی نوجانی با تأکید بر اینکه اهمیت و جایگاه موضوع گزینش به منظور جذب نیروهای انسانی توانمند، متعهد و شایسته  بر کسی پوشیده نیست، گفت: نیروی انسانی کارآمد، اساسی‌ترین عنصر برای تحول در هر سازمانی به حساب می‌آید.


وی در ادامه با اشاره بر انجام وظیفه گزینشگران بدون کوچک‌ترین اهمال و سهل‌انگاری و رعایت اصل بی‌طرفی و مثبت‌اندیشی درگزینش افراد گفت: عملکرد هسته گزینش باید بر پایه علم و رعایت اصل برائت و بی‌طرفی استوار باشد.

عملکرد هسته گزینش شهرداری کرج ارزیابی شد

عملکرد هسته گزینش شهرداری کرج ارزیابی شد

منتشر شده در تاریخ ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =