6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از تداوم اجرای طرح پاکسازی محله به محله در محلات مختلف این منطقه خبر داد و گفت: این عملیات به‌صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طرح جهادی پاک‌سازی و نظافت محله به محله در سطح منطقه همچنان ادامه دارد.


آژیر گفت:در این راستا عملیات رفت و روب معابر، شستشوی مخازن و زیر مخزنی، جمع‌آوری سرشاخه و نخاله، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، حذف زوائد بصری و شستشوی علائم ترافیکی در حدفاصل خیابان نهم الی بیست و سوم خیابان قلم اجرا شد.


وی گفت: نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و … از اقداماتی است که به همت نیروهای پاکبان و سبزبان به‌صورت محله به محله انجام می‌شود.


این مسئول هدف از اجرای این طرح را زیباسازی و آراستگی محیط شهری، رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح منطقه، ارتقاء کیفیت و رفع زوائد بصری، افزایش رفاه حال شهروندان و پاک‌سازی محلات عنوان کرد.


سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: شهروندان در این طرح ضمن همراهی و مشارکت با شهرداری می‌توانند با رعایت حقوق شهروندی و بهداشت عمومی، مشکلات و درخواست‌های خویش را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در جهت رفع آن‌ها اقدام شود.

طرح پاکسازی محله به محله همچنان با جدیت ادامه دارد

طرح پاکسازی محله به محله همچنان با جدیت ادامه دارد

منتشر شده در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =