خانم شیخی مشاور امور بانوان شهردار کرج

با پیگیری مشاور حوزه زنان شهرداری کرج و موافقت شهردار، مادران دارای فرزند زیر ۲ سال می‌توانند تا ۱۸ ماهگی فرزندشان به صورت دورکاری ادامه همکاری دهند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مشاور شهردار در حوزه بانوان با اعلام این خبر گفت: مادرانی که پس از ۹ ماه مرخصی زایمان به محل کار خود مراجعه می‌کنند با مشکلات متعددی از جمله عدم پذیرش مهد کودک‌ها از نگهداری کودکان شیرخوار زیر سه سال و همچنین وابستگی کودک به شیر مادر و... مواجه هستند، بنابراین پیشنهاد ادامه همکاری به صورت دورکاری به مدت ۹ ماه مطرح و با تائید شهردار کرج اجرایی شد.  

شیخی افزود: به منظور تکریم حفظ حقوق مادر و کودک با تأمین فضای مناسب جهت رفع نیازهای نوزادان، کودکان و مادران باردار جهت استراحت، شیردهی و نگهداری کودکان برای فرزندان کارکنان شهرداری، اقداماتی در حال برنامه ریزی است که می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء رفاه و سلامت خانواده‌ها و کاهش دغدغه‌ی کارکنان خصوصا همکاران خانم ایفا کند.

وی افزود: با مساعدت های درنظر گرفته شده برای بانوان، امروز می‌توانیم شهرداری کرج را سازمانی دوستدار مادر و کودک بنامیم؛ همچنین این طرح در مسیر اجرای سیاست‌های کلان کشور در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، منشاء اثر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =